Hon var duktig

Efter att jag kom hem från Scandinavium fick jag i mig lite mat innan jag åkte iväg till stallet. Gjorde iordning Ninja och gick bort till manegen med Helena och Flisan. Polo, Peppe, Sebbe och en liten brun ponny var redan där. Och efter att jag skrittat ca 5-10 minuter så är alla de små 4 ponnysarna plus Star igång och galopperar, och de kändes på hela Ninja hur mycket hon bara ville hänga med, haha sötan! Hon skötte sig iaf riktigt bra och travade på bra och gick fint i skritten. Efter ungefär halva passet skulle 2 stycken hoppa och då var de mest att försöka hålla sig undan , eftersom deras hästar var rätt taggade så blev Ninja de med. Hon var iaf duktig, och imorgon hoppas jag på att jag kan rida lite mer.
 
Pysslade om henne, stog och mockade i en timma och lyssnade på musik och efter de gick jag till cafet. Fick pratat lite med Carro om en grej också, henne kan jag lita på! Och sen fick jag skjuts av Helena till Skrabbe vid 8. Imorgon blir de att vara i stallet runt halv 10, mocka hos Ninja och sen iväg och vara tillbaka på stallet vid 1 för att rida på lillskruttan. Och sen på kvällen får vi gäster, full dag. 
 
Men nu ska jag tillbringa min fredagskväll i min ensamhet med att kolla lite serier, ha de bra!
Kramiis / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<