Hemma igen då

Har precis fått skriva om detta inlägget eftersom blogg.se appen är efterbliven och texten bara försvann..

Sitter iaf och gör i princip ingenting. Slutade vid 10 över 2 och kom hem runt där och fixade lite olika saker. Mamma kommer hem snart också, hon och mormor och varit iväg och handlat idag, så får jag se vad hon har med sig hem till mig :) Skolan var iaf bra och gick rätt fort. Imorgon är de studiedag :D Dock kommer ändå min torsdag bestå av plugg.. 3 prov framöver och läxor som måste göras. Hade även tänk försöka hinna till Myone en snabbis för att kolla väst, aja får se hur jag gör, om jag inte har för mycket att plugga.

Nu ska jag återgå till att inte göra någonting, och sen plugga lite, för ovanlighetens skull, de är ju kul att variera sig lite..

Kram på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<