En toppen dag!!

Hemma efter en dag med häst rakt igenom. Började med att jag kom till vid typ 12, fixade iordning Quilla för ett ridpass som gick helt okej, har en del knappar att hitta på den hästen ;) Verkligen inte som Ninja. Red iaf henne in en timma. Fixade henne och mockade och sen mockade jag hos Ninja också medans Carro red. Satt och snackade lite i stallet efter de med henne och Evelina. Kom hem vid typ halv 5 och får då ett sms av mina kusiner att dom har köpt en häst, graaaattis till er! Så nu är de denna nya och Bobby som gäller fram till sommaren när dom ska lämna tillbaka Bobby till Sjöis. Men vecka 28 ska vi 3 dit igen för ridläger ju, fjärde året irad nu och de är alltid lika bäst!! Plus att jag får träffa min lilla favoritponny igen <3 Lätt grymmaste ponnyn jag ridit, svår att slå! 
 
Nåja inte sommar en, ett litet tag kvar ;) Allra först har jag en morgondag framför mig som börjar vääääldigt tidigt, redan 6 på morgonen kommer Carro och hämtar mig.... Trodde först hon skojja när hon sa de, waaaahh, så sjukt tidigt!! Men aja, är man hästtjej så är man :) Nu blir de soffläge ikväll och sen läggdags. 
Ett plus i kanten av denna dagen var att de hängde en ny skinnjacka till mig hemma som mamma köpte idag. Har länge letat efter en ny, för jag ville inte bara ha den röda, och den andra svarta gillar jag inte.. Och denna nya var perfa :) Lite samma sydd som min millitär/cammo vårjacka. 
Nej, nu ska jag avsluta detta inlägget, haha. Puss på er / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<