En bra dag

Hej på er, haft en bra dag? De har iaf jag haft! Började med att åka till stallet för att mocka hos Ninja och sedan iväg, vart får ni inte veta. Kom tillbaka till stallet sen igen för att rida Ninja, och Evelina hade varit snäll och tagit in henne och så :) Helt tomt i stora manegen, de va bara vi två där. Så idag gick de mycket bättre när jag red, även fast de bara är skritt och trav. Ninja var mycket lugnare och jobbade på bättre idag när de inte var så mycket runt omkring. Red 45 minuter och sen tillbaka till stallet där hon fick massvis med hö och sin mat innan jag åkte hem.

Nu har vi iaf några kompisar här. Jag är rätt trött, la mig sent igår och upp tidigt imorse (för att vara en lördag). Men en bra dag har jag haft ändå!
Ha en bra kväll, kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<