Aj aj aj...

Kvällen igår var väl bra, sov gott under natten och vaknade runt halv 10 typ. Vi åkte iaf hem igen vid typ 12. Och under dagen har jag redigerat bilderna från Pay 'n' Jumpen, fixat hos prinsen, och lite småsaker. Just nu hoppas jag på att jag kan gå någorlunda normalt i mina ridskor imorgon på tävlingen.. Min häl mår verkligen inte bra, så fort jag nuddar något eller rör med fingret så känns de som en spik typ trycks in i hälen.. Får gå till läkaren igen eftersom detta har varit till och från ända sen lite innan sportlovet, och nu är de verkligen som värst. Bläää! Så crocs har fått vara mina bästa skor i stallet eftersom jag inte kan gå i skor typ. Aja, att följa med på tävling är roligare än vad min häl gör ont, och då är de riiiiiktigt roooooligt ;) 
 
Nåja, ikväll kommer de upp 2 bildbombar från i fredags. Och imorgon blir de tävling i Billdal för Sveland cup. Och glöm inte av bildbomberna ;) 
 
xoxo 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<