3 dagar av det bästa!

Även fast jag har varit seg denna dagen har den gått riktigt fort faktiskt. Började med en bra spanska lektion, sen dansuppvisning, lång rast, och till sist matteprov. Och sen hem vid 10 över 2 och sen dess har jag bara chillat på livet ;) Typ legat och degat i soffan, kollat på en film och lite så.

De 3 närmsta dagarna blir de stallet, imorgon blir de hoppningen, fredag Pay and Jump och på lördag iväg och rida Ninja :) Göra de jag gillar allra allra bäst, helt perfekt! <3

Riktigt gött att vi börjar halv 11 på Rambergsvallen imorgon också, sovmorgon! Ska ta bussen vid 10 med Emma, och sen slutar vi 2. Tagga skridskodag med C-laget (min korridor) utan att åka skridskor, ingen skridskoåkning för våran del, de pallar vi inte. Så blir att försöka fördröja tiden på något annat sett, förra året drog jag, Alicia och Annie och sola solarium hos Alicias pappa, inte helt fel, dessutom när det va så kallt ute ;) Fast det va typ ända gången, annars inte.
Men aja, nu somnar jag snart så kanske ska börjar avsluta.

Kram på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<