videos på instagram

Cyklade iväg till stallet vid halv 12 och började med att mocka. Efter det tog jag in henne och fixade iordning henne inför ridpasset som idag också gick mycket bra :) Red dressyr borta i stora manegen med lite skänkelvikningar, volter och mycket nedsittning, och efter det var min mage typ död ;) Men iaf så var hon jätteduktig. Efter ridningen fick hon äta lite innan jag gick ner med henne till hagen och gick in och pussade på Ninja. Upp till Alleby igen för att fixa maten, städa Carros andra skåp och tvätta boxväggarna för Q. Och sen runt 5 drog jag mig hemmåt igen. 
 
Väl hemma åt jag grillat och nu ska jag lägga mig och kolla på en film, imorgon är det midsommar och jag ska till Tjörn. Puss / E
 
Btw, erkänn nice att man kan lägga upp videos på instagram nuuuu? Min instagram: eliinolsson
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<