Tävling

Idag var det allra sista gången med konfirmation, nu är det slut. Vi övade iaf lite på en dans som i skulle dansa på gudtjänsten. Satte på oss våra kåpor och var med på gudtjänsten och sen var det dags för fotografering, hoppas att dom blev bra och att jag inte ser ut som värsta mongot ;) 
 
Allt detta var iaf klart vid halv 12 så jag stack iväg till stallet och träffade Carro, och hon hade inte ens gått banan så det var ju gått om tid :) Medans C och Jenny gick banan till 1.15 pratade jag med Eve och Maria och sen var det dags att rida fram. I 1.15 för Carros och Q's del hade dom några ner. 
Dröjde inte jättelänge innan det var dags för 1.20, och där gick det mycket bättre och dom blev 4:dje placerade :) Sååå himla grymma <3 När allt var klart mockade jag hos Ninja och plockade bort lite hinder och åkte sedan hem. 
 
Strax kommer lite av allaaaaa bilder från konfrimationen.
Puss / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<