strawberries

Asså jordgubbar kan vara det godaste som finns. Nu sitter jag och äter det idag igen, och med lite chokladsås på en ibland skadar ju inte, mm ;) Det sitter jag iaf och mumsar i mig efter denna fredagen.
Jag mötte som sagt Alex ute vid bussen förut och så gick vi till Emma. Och vi har inte gjort så mycket faktiskt, suttit och snackat och spelat musik på högsta volym och så, så vi hade det typ bara gött, chill och roligt ;) Typ halv 4 hängde vi med Alex till bussen igen för han skulle på Fys träning med hockeyn, och sen gick jag och Emma hem till mig en snabbis innan vi satte oss på bussen i brist på annat att göra. Så det blev att vi kom till backaplan och köpte dricka och sen tillbaka och till Zenith och var där en stund och sen hem. Haha, japp så kan man också göra ;)

Väl hemma åt jag iaf tacos och sen har det typ bara varit soffläge under kvällen. Imorgon ska jag ut till Alleby för att fota och kolla på Pay and Jumpen och så, och sen på kvällen kommer några kompisar hem till oss. Ha det gött, kramisar / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<