Skolavslutning

Dagen började med att jag var i skolan vid 9. Vi var bara i klassrummet och chillade, tog kort och lite så fram till klockan 10 då vi gick ut till idrottshallen där vi var i 1 timma. Några typ sjöng, lärarna sjöng, rektorn pratade, 2 olika utdelningar osv. Åt lite sen och efter det upp till korridoren och klassrummet och tog ännu lite till kort och fika typ.
Sen fick vi sooooooommarlov!!!!! :D

Väl hemma åt jag jordgubbar, kollade mina betyg som hade kommit, och dom är jag nöjd med. Sen fick jag några presenter typ, hihi ;) Dom får ni bild på imorgon. Appropå det kom jag på att jag glömt lägga upp konfapresenterna, men skit samma, ändå sent att göra det nu. Men iaf så kommer bild på dom från idag upp här imorgon. Sen kollade jag avsnitt 1 på den 4:dje säsongen av Pretty Little Liars som äntligen kom ut idag :) Och sen runt 8 drog jag hem till en kompis och myste lite under kvällen och åkte sen hem igen.

Okej, sommarlov nu, så jäkla gött! Fast detta året har gått väldigt fort, så det känns typ lite konstigt att det redan är sommarlov. Börjar 9:an till hösten, störst på skolan, kommer bli tomt utan dom som gick i 9:an nu. Men aja, hoppas ni haft en bra dag! Puss / E

Bildbomb från idag kommer även imorgon också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<