skåne jao

Hej på er!
Nu ligger jag trött i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik. Kompisarna gick hem mellan halv 1 och 1 inatt så jag somnade inte förräns halv 2 typ. Så skulle jag upp igen mellan halv 7 och 7 på morgonen för att bli upphämtad vid Allebyvägen vid halv 8. Dock vaknade jag vid 6 istället av mig själv och trodde jag skulle hålla mig vaken även fast jag låg kvar i sängen, men icke det.. Jag somnade om så fint så... Tur att mamma hade vaknat och kom och väckte mig igen hehe. Var iaf framme i Björbäck typ 1 och en halv timma senare. 
Då började det ösregna.. Men när vi gick och gjorde iordning Q så slutade det och var uppehåll när Carro red :) Dom hoppade iaf en fin 1.25 runda, med 2 ner eller 3, kommer inte ihåg men men, fint och bra iaf.
 
Efter det fixade vi Q, Carro mockade ur boxen och jag packade in lite i bussen innan vi åkte hem igen. Vi tog oss en liten tupplur i bilen påväg hem också haha, skönt ;) Men sen iaf så kom mamma vid 3 och hämtade mig och sen dess har jag ätit lite mat och redigerar dom 3 bilderna från idag, haha. Nu ska jag kolla film och sen blir det nog soffläge resten av kvällen. Puss / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<