Sista skoldagen

Dagen har varit bra. Började med en spanska lektion med film tittande, sedan en so lektion med film tittande och sen idrott. Lunch och efter det åkte jag, Emma och Annie till Maxi för att handla inför grillningen med klassen. Sen blev vi upphämtade av Axel, Alicia och Robin in till Lillebybadet. Några badade, dock kom jag inte i tack vare bränn maneter.. Men vi hade iaf sjukt kul och mysigt.
Fick även reda på att Ninnis hade fått komma hem från Ale idag istället för på fredag <3 Får se om jag hinner svänga in och pussa på henne innan min lektion imorgon, lillan!

Väl hemma har jag legat ute på altanen i det fina vädret tills det började blåsa, då gick jag in och tog mig en dusch och kollade sedan på film. Imorgon är vi ju lediga, även fredag. Så imorgon kommer Julia och Matilda hit och hänger med mig till stallet och sen är dom här över natten och följer med på fredag till Q också :) Och sen blir det student firande för våran del på fredag också :)

Men det var allt för idag, btw så var detta sista riktiga (om man kan kalla den riktig) skoldagen i 8:an. För på måndag ska vi iväg till stan och på tisdag städa skåpen och så. Så, nu är det snart sluuuuut!!!!! pusshaj / E

Vad glad jag ser ut....... Men lilla Ninnisen är så fin!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<