Sista dagen i skolan!!!

Egentligen var den här dagen rätt onördig, men men. Var iaf i skolan vid 9 imorse. Vi typ städade skåpen och sprang runt och gjorde lite allt möjligt som vi inte skulle göra, men vad ska man hitta på lixom? Sen var det dags att dra sig bort mot Zenith för att kolla fotbolls match mellan lärarna och 9:orna, och aa 9:orna vann ;)
Sen var det lunch och efter det gjorde vi typ ingenting framt ill klockan halv 1 då vi gick hem.

Jag fixade lite mat och sen gick jag ut och la mig i solen på altanen med lite musik, riktigt gött och varmt va det. Efter att legat på rygg ett bra tag vände jag på mig så jag låg på mage, tror ni inte att jag somnar då? Vaknar sen igen av att det kom på någon snabb låt typ, och utan att tänka på att jag kanske ska vända på mig igen så ligger jag kvar på mage. Så sen när jag kom in hade jag ett gott vitt sträck på ryggen där överdelen hade suttit och även efter bikini underdelen. Så min baksida är bränd och framsidan har jag fått lagom färg på :) Aja.
Efter någon timme drog jag, Emma och Annie till Triumfglass och gottade oss.

Imorgon är det skolavslutning och sen soooooommarlooooov!!!!! :D Glad cheeeey!! Sista dagen i 8:an imorgon!
Men, all for now. Pussar / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<