Så bäst så det finns inte

Somsagt så var vi borta på Zenith ett tag förut. Var hemma igen runt 2 och väntade in pappa och så åkte vi och kollade Moppehjälm, hittade den jag ville ha. Men självklart ska den inte finnas i min storlek, bara massa förstora hjälmar :( Så ja, får hitta någon annan eller nått.. Men sen hämtade vi iaf min nya ridväst som hade kommit efter att vi beställde den från nätet.
Och när jag kom hem, åt jag lite mat och sen stack jag iväg till Annie och var där under kvällen. Och nu snackar jag med Theo och sms:ar lite och kollar runt på mobilen.

Imorgon blir det att dra sig ut till stallet för att rida Q. Btw så hoppade Carro och Quilla 1.50 idag :o Så jävla grymma så det finns inte!!!!!!! <3
Men vi hörs imorgon igen, kramis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<