*rubrik*

Föråt för den dåliga uppdateringen, men nu blir det som vanligt igen efter denna dagen.
Igår var det ju midsommar, och jag hoppas alla hade det bra. Själv var vi på Tjörn hos några kompisar, och vi hade det bra. Vi sov där över natten, och idag åkte vi hem. Väl hemma la jag mig och kollade film, var hur trött som helst och hade ont i huvudet efter att ha gått och lagt mig sent och inte sovit så bra. Så under kvällen har det blivit filmtittande för min del. Skulle egentligen hängt med några kompisar till Liseberg, men det blev inte så, var lite för trött för det.

Imorgon åker jag till farmor och farfar, och på måndag blir det äntligen att gå till frissan. Så nu ska det bli lite förändring på håret :)
Men nu ska jag sova, och hoppas på att jag är lite piggare imorgon. Puss och godnatt / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<