Q, U och konfa

Så där ja, nu är klockan över 12 också vilket betyder att jag konfirmeras idag, haha. Känns typ konstigt, vadå är vi klara nu? Blivit som en vana att gå dit och träffa alla varannan söndag. Men nu är det klart. Ska dit söndag också för att ta kort och gå på gudstjänsten. Men det ska la bli kul imorgon tror jag :)

Red iaf Quilla förut efter att jag kommit hem och städat lite. Slutade ju 20 över 11 så jag hade ett tag på mig ;) Gick iaf sådär idag när jag red. Hon kollade på allt, jag red inte alls bra idag, plus att det var sjukt varmt så båda vi var nog lite sega. Hon svettades när jag tog in henne i boxen innan ridpasset lixom. Hade mockat och så innan så det var bara att släppa in henne och blanda ny mat. Satt i Cafet en stund och åt glass innan jag gick ut och gav henne sin betfor och myste länge med Ninja.

Kom hem runt 7 och satt och gjorde inte så mycket innan jag gick ut helt random och la mig på gräsmattan. Där log jag ett tag innan jag tog mig en dusch och nu ligger jag i sängen och ska strax sova så jag orkar upp imorgon, kan ju vara bra ;) Ha det bra.
Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<