Konfirmations dag

Å herre gud vilken lång och bra dag det har varit. Nu är jag konfirmerad och har haft världens finaste släkt hemma hela dagen.
Var iaf i kyrkan halv 10 imorse, vi övade lite innan det var dags att göra allt på riktigt. Var rätt nervös.. Men det gick bra, alltihopa och kul hade vi som bara den! Efter kyrkan kom alla hem till oss, och vi åt god mat och god efterrätt och hade det skojj alla 32 människorna ;) Fick fina presenter som jag hade tänkt lägga ut här någon dag, samt lite av alla bilder från idag.

Imorgon blir det gudstjänst och kort med min konfagrupp. Sen ska jag skynda mig iväg till stallet för att försöka hinna se Carro när hon tävlar Q. Mer imorgon, helt slut nu!

Tack för en bra dag! <3 / Elin

Världens absolut bästa kusiner, finns inga bättre än er! <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<