#JappJapp så e de

Som sagt var jag hos frissan idag. Hon gjorde lite ljusa slingor och mörkare slingor i underhåret. Och sen har jag även kvar min vanliga färg. Sen klippte hon upp det och tunnade ut det lite. Dock tycker jag det blev lite för kort, men det växer ju ut ganska snabbt igen så :) Det var ju slitet innan så.. Men färgen är jag nöjd med (På bilden ni kommer få se är det är konstigt ljus, så slingorna är inte riktigt så blonda längst upp som dom ser ut att vara på bilden. Samt att håret inte är så kantigt längst ner, det hade lagt sig konstigt haha)
Känns lite ovant med lite kortare hår, men som sagt så växer det ju ganska snabbt. Annars är jag nöjd, alltid svårt att få det exakt på bild ;)
Efter det åkte vi iaf till en pizzeria och sen hem igen. Och sen har inte jag gjort så mycket mer faktiskt.

Imorgon ska jag iväg en sväng och byta en tröja och kolla lite hade jag tänkt :) Men vi hörs igen imorgon, puss o kram / E

Japp, här är då inte slingorna så blonda längst upp i verkligheten och håret är inte så kantigt längst ner, det hade lagt sig konstigt ;) Nu vet nu de haha






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<