Idag imorgon, imorgon idag

Idag (torsdag, eftersom klockan är över 12) var jag och mamma som sagt på Allum. Fick bytt en av tröjorna till en annan färg, och den andra ville jag behålla. Fanns ingen mindre storlek, men detta blev bra iaf. Sen fick vi även med oss en klänning, en annan tröja, en kofta och ett linne hem också. Jag tog bild på det förut, får se om jag orkar lägga upp det.
Efter att vi kom hem åkte jag iväg med Emma till Backaplan för hon skulle köpa solglasögon inför Spanien. Efter det åkte jag och Annie till Maxi och köpte Jordgubbar som vi doppade i choklad sen på kvällen. Och nu ligger jag här hemma hos Annie och ska sova här inatt.

Imorgon (eller idag då klockan är öööööver 12 ;) ) ska jag möta Alex för att sedan gå till Emma och typ göra henne sällskap medans hon packar och sen är jag la med dom under dagen tror jag.
All for now, kramis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<