Hoppspecial

Hoppningen idag gick bra. Hoppade först fram och sedan hoppade vi en bana med 9 språng. Och alla som gick felfritt hade då med sig 0 fel till omhoppningen som skulle vara efter och dom som hade några fel tog med sig dom felen. Jag är väl nöjd med första rundan, vi kom in lite nära på vissa hinder, det var dock bara mitt fel då jag låstes fast i handen.. Men vi hoppade iaf igenom felfritt.
I omhoppningen tycker jag vi fick bättre språng, och även där red vi felfritt. Och sen hade jag då vunnit den här lilla "tävlingen" haha ;) Med 0 fel i grund och i omhoppningen och bäst tid av de som gick nolla.

Jag tyckte det var roligt att rida för Carro, man gjorde mycket mer i denna gruppen och hon var bra att rida för! Hade gärna ridit i den gruppen igen, bara det att jag eftersom jag hade med storhäst denna gången går det nog inte så mycket kanske. Men aja, jag är glad att det gick idag iaf :)

Imorgon blir det till skolan för att städa lite och plocka ur skåpen och så. Men nu somnar jag snart. Hörs igen imorgon, kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<