Hey Ho

Nu har jag vaknat till liv såhär på morgonen och sitter just nu och väntar på Alex och Theo, vi ska bort till fotbollsskolan på Zenith för några kompisar är ledare haha. Annars är dagens planer typ att kanske åka och kolla moppehjälm, men vet inte, får se.

Igår var jag som sagt i Borås. Det började med att jag och mormor kollade in i Nelly butiken. Dom hade verkligen inget fint typ.. Bara massa konstiga grejer, mycket finare på hemsidan. Men bland alla dessa konstiga kläder hittade jag en liten enkel tunn rosa t-shirt. Så den fick jag med mig därifrån. Efter det, åkte vi till lite andra affärer och då hittade jag ett linne inne på Vero Moda. Men bilder kommer senare.

Och när vi var klara i affärer gick vi upp till Antons lägenhet. Och när han kom hem efter att ha jobbat och tränat åt vi mat. Och sen vid 7 åkte vi hem igen. Då kom Emma och hämtade upp mig och vi åkte till Maxi och sen åkte vi vidare och sen hem igen. Väl hemma gjorde jag inte så mycket, men ändå somnade jag sent?

Men aa, vi hörs under dagen. Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<