Gymkhana änna

Blev en liten sväng ut i skogen som uppvärmning idag för min och Q's del. Sedan en stund inne i manegen. Efter det var det bara att ge henne sin betfor och släppa ut henne igen. Tillsammans med Helena, Eve, Maria, Olivia och Carro satt vi på en bänk och hade det bra (haha). Nej men där satt vi tills det skulle börja efter pausen och sen sprang jag och Maria som funktionärer, och Carro tog lite kort med min kamera.
Sen tog jag kort när Carro red och ja, resten av dagen gick vi nog mest runt och hade det gött.

Imorgon ska jag försöka komma dit lite tidigare, rida ut sen sväng först som idag, det var riktigt gött och sen lite inne i manegen också. Och ja, sen blir det att kolla på gymkhanan resten av dagen. Puss / E





» Hanna

Lägg upp bilderna ^^

2013-06-16 // 17:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<