Godnatt

Sådär, lite bilder uppe, bara resten kvar typ. Dock ska inte alla upp som tur är. Men iaf så var jag ute i stallet vid 11 typ. Kollade när Carro red och sen gjorde jag iordning Q för att rida henne. Skrittade ut en liten bit tills jag inte kom längre tack vare en står vattenpöl som hon vägrade gå i. Ingenting hjälpte typ, ändå hade vi gått där igår utan några som helst problem? Aja, jag vände iaf tillbaka och gick in i manegen. Idag gick det bättre och hon gick riktigt fint.
Efter det kan jag säga att jag var glad att jag valde att mocka innan jag gick bort och kollade igen, för då kom världens ösregn. Som slutade och övergick till lite småregn när jag var klar, haha ;)

Carro och hennes lag red iaf A-final och slutade som 2:a. Och när allt var slut så åkte jag hemåt. Och under kvällen har jag redigerat bilder, sms:at och snapchatat. Imorgon åker jag ner till Anton i Borås tillsammans med mormor ;) Men nu ska jag sova, puss o kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<