Bästa Quilla

Nu har jag precis slutat sms:a och pratat med folket och hade tänkt försöka sova lite efter en lång stalldag som det blev.
Började med att jag åt en god frukost och sedan vid 1 cyklade jag iväg till stallet. Ställde cykeln nere vid Carros hus och tog med mig Q upp till stallet. Sara mockade åt mig medans jag borstade på Q länge. Sedan red jag, vilket gick så himla super idag. Var glad efter ridpasset, eftersom det känts som jag inte kunnat rida dom 2 sista gångerna.. Men idag hade jag ett leende på läpparna genom ridpasset, världens bästa Quilla!! <3 Hon var verkligen jättefin. Jobbade rätt länge i först skritt och sen trav med lite volter och så innan jag gick över till galopparbetet. Efter ridningen gav jag henne betfor och fixade till henne, och la in spån och hö.

Sen eftersom det ösregnade ute till och från med inte alls långt mellanrum så stannade vi kvar i stallet. Så jag tömde ryktlådan på massa damm och hö. Och sen städade jag skåpet lite. Eller, hon har ju redan ordning i skåpet, men jag typ ställde det lite till iordning (haha) och typ fixade runt omkring skåpet också ;) Efter det hjälpte jag till att fylla lite vattenhinkar. Och sen vid 7 åkte jag ner till Ninja och pussade lite på henne och pratade med Hanna innan jag åkte hem vid typ halv 8.

Och när jag kom hem fick jag i mig lite mat och sen la jag mig och kollade senaste avsnitten av PLL. Så har min dag sett ut. Men nu är det sovdags för min del, puss o kram / E





» Hanna

Kan inte du lägga upp bilderna på mig o Sophie från nissecupen? ^^ typ den bilden när vi red svärd var ball :))) vill gärna ha den om jag får :3

2013-06-20 // 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<