Slappis

Hej på er!
Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen sen jag kom hem från sjöis.. Har inte haft nån lust helt enkelt.. Men jag ska försöka bättra mig, har även fått lite inspiration till hur ni kan följa mina dagar utan text. Nämligen att jag gör "My Day" videos. Rätt kul faktiskt, har provat, dock inte kunnat lägga upp dom då jag inte kunnat få musik till än.
Men iaf så sitter jag just nu ute på altanen och försöker få lite musik över förd till mobilen, då man inte kan ta från Spotify till filmen.. :( Men det ska nog fixa sig. Annars består min dag av att packa ner det sista i väskan, jag ska nämligen till Turkiet :D Det ska bli så gött!!

I lördags när jag kom hem från sjöis, hann jag bara slänga mig in i duschen och sen skulle jag iväg för att träffa kompisar som jag var med hela kvällen. På söndagen var jag rätt trött, så blev en slapp dag, och senare på kvällen kom Annie hit. I måndags, igår, började jag packa lite innan vi åkte till Julia och Matilda som fyllde 15. Så var vi där hela kvällen. Och idag blir det som sagt att packa ner det sista och fixa den där musiken och bara vara hemma :)
Vi hörs, puss på er! / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<