Skojj i skogen

Jag cyklade iväg till stallet vid 12 imorse ungefär. Väl där gjorde jag inte så mycket, typ va med dom när dom åt lunch och så. Sen satt vi bara och typ gjorde ingenting tills vi skulle göra iordning hästarna. Carro sa att jag fick följa med och rida ut, så jag tog Brutus en ridskole häst, fick på mig ett par ridskor, ridbyxor och en gymkhana hjälm på huvudet, jag var otroligt vacker haha ;) Framför allt kände jag och Brutus oss väldigt fina när vi red bredvid Carro och Quilla, eller inte ;)
Men iaf så red jag med Carros grupp ut på Torslanda rundan. Och vi skulle även upp i skogen, så eftersom Carro och jag red först så bestämde hon vägen. Men bara det att efter att jag trott att jag hittat en stig och hela ledet ridit in på den "stigen" så slutade det med att vi stod uppe på ett berg och inte visste vart vi va. Men haha, en sak kan jag säga, jag har aldrig skrattat så mycket haha. Det roliga va att det va bara jag och Carro som skrattade as mycket, alla andra va typ tysta. Haha ingen typ fatta.. Men iaf så efter den lilla skogsturen hade jag varit inne i både buskar och träd med Brutus haha, men vi kom ut, eller ja Quilla hoppade ut eftersom det var väldigt mycket lera. Men vi kom ut oskadda med alla barnen. Efter det red vi tillbaka och in på raksträckan och galopperade, sen upp för en lång backe och sen tillbaka in på Allebyvägen och hem. Roligt hade vi iaf, en bra sista dag med bästa Carro också. Nästa gång blir i September, kommer sakna henne :(

Väl tillbaka på Alleby med alla barnen fixade vi hästarna, sen typ gjorde jag inte så mycket innan jag hjälpte Carro när hon red gymkhana på sin nya ponny. Och sen vid 8 åkte jag hem igen. Lång men rolig dag. Imorgon ska jag bara vara hemma och typ städa och packa.. Vill egentligen till stallet imorgon också, men vet inte om det är någon idé. Men vi hörs, pussar / E

Carro och Addie :) (bild från film)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<