Lite fix

Då var denna måndagen slut och jag har bara varit hemma och gått runt och fixat lite. Vaknade runt 11 och åt en sen frukost, efter det satt jag framför tv:n och tog det lugnt en stund innan jag började fixa lite. Först plockade jag fram dom ridkläder som inte var rentvättade. Sen började jag skriva lite smått vad jag ska ha med mig, det jag kom på just då. Efter det putsade jag av mina stövlar och gick runt och små pillade men som jag även kan fastna i och hålla på länge med, haha.
Sen kom iaf mamma hem, så åt vi lite mat och sen har jag inte gjort så mycket. Kollat PLL under kvällen och så bara.

Imorgon ska jag ut till stallet för att rida Q. Så vi hörs imorgon, puss på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<