imorgon åker jag

Har inte hunnit fixa några tidsinställda, bara ett som kommer komma upp imorgon. Men jag ska försöka skriva ett inlägg så fort jag får bra teckning. Och sen kommer bloggen rulla på som vanligt när jag kommer hem på lördag nästa vecka igen :) 
Jag har iaf packat och fixat idag samt städat rummet och så. Jag kommer verkligen att sakna Julia, hoppas hon får det bra. Får ändå tänka posetivt, hon har blivit utvald bland från början flera 100 98-tjejer. Så imorgon blir det bara jag och Matilda som åker och så träffar vi våra andra kompisar där. 
 
Så nu ser jag fram emot en vecka med hästar, kompisar, bad, sol, ridning och allt som hör till. Jag har inte så mycket mer att säga, men som sagt så kommer iaf 1 inlägg imorgon. Sen ska jag verkligen göra mitt bästa för att slänga in ett inlägg under dagen. Teckningen är ju inte jättebra där. Men annars så kör jag på som vanligt om en vecka!! 
Vi hörs, kram på er / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<