hej på er

Nämen hej på er. Ingen bloggning under dagen men nu så. Var ute i stallet typ mellan 1 och halv 2 tog med mig Q upp till stallet i regnet och så hon fick stå inne och torka medans jag torkade i cafet. Carro var lägerledare medans Helena, Maria, Felicia och Ellinor var hjälpredor så jag satt där och snackade med dom länge. När dom skulle ut och rida sen så gjorde jag iordning Q och red ute i paddocken tillsammans med Emma. Hon var fin, men lite spänd då det var 3 typ korpar i hagen bredvid som lät typ hela tiden. Var lite jobbigt att rida där ute kan jag ju säga.. Skulle inte riktigt gå ända ner i paddocken för att slippa lite av korparna iaf och sen fanns det 2 stora vattenpölar precis inför spåret på båda långsidorna, och denna lilla tjejen hatar med stort H vattenpölar.. Men jobbade iaf med lite skänkelvikningar, volter och det som gick typ haha. 
Efter det tog jag ner henne till hagen igen och mockade innan jag cyklad upp till Alleby igen och var där till 7. 
 
Imorgon blir det nog stallet igen, vet inte om jag ska rida eller inte men annars är jag väl bara där. Passa på att träffa alla innan jag åker iväg och så. Puss på er, kram / E
 
En väldigt gammal bild på mig och Helena <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<