Här ska det vara en rubrik

Sådär ja, nu ligger jag i sängen med datorn i knät redo för att kolla på film, igen haha. Men först tänkte jag slänga in ett inlägg till er.
Först åkte jag med mamma och handlade lite imorse. Sen körde hon ut mig till stallet vid typ 12, så började jag med att mocka hos Q och Ninja. Efter det gick jag och Maria upp till Alleby igen och så satt vi typ och pratade och sen typ va jag med dom, och kolla Carros gymkhana lektion för lägerbarnen, haha.. Så jag gjorde typ ingenting förut att gå runt och prata och va med dom i typ några timmar, sen iaf gick jag ner till Q vid halv 5. Fixade iordning henne och red i stora manegen. Det gick rätt bra i början, fast hon var lite stark, sen efter ett tag så var alla dörrar i manegen läskiga (?) knäppis.. Och sen en stund efter var dom inte lika farliga längre, asså haha :P Efter jag hade ridit skjutsade Hanna upp mig till Alleby och så kollade vi på dom 2 nya ridskoleponnysarna och Carros lilla nya ponny. Sen satt jag och snackade lite innan mamma hämtade mig vid 7 igen.

Imorgon blir det stallet igen, ingen ridning, men har inget att göra här hemma så jag kan lika väl åka dit. Och så får jag ju träffa Carro än sista gång på över 2 månader, helt sjukt :(
Kram på er / E





Kan inte du lägga ut bilder på dom nya ridskoleponnysarna?
Din blogg är jätte bra :D

2013-07-04 // 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<