Godmorgon fredag

Godmorgon, fredag idag och jag ska börja packa. Imorgon åker jag till Sjöis (Sjöstjärnans ridläger) blir fjärde året irad nu mig och mina kusiner att åker dit. Fast detta året kan inte Julia följa med, hon blev uttagen till ett läger med stadslaget. Så hon tog den chansen, vilket jag tycker hon gjorde helt rätt i. Men Matilda ska med, så det är super. Sen även en tjej jag känner från Alleby och dom kompisarna vi träffade på Sjöis förra året ska med. Kul att vi har haft kontakt i ett helt år och nu är det bara 1 dag tills alla vi träffas igen.

Men iaf, ja om jag hinner under dagen ska jag försöka fixa lite tidsinställda inlägg som kommer upp under veckan, då teckningen där brukar krångla lite.. Jag ska försöka fixa så bloggen inte står tom under veckan iaf, ska göra mitt bästa :) Men vi hörs under dagen, nu ska jag upp och äta frukost, kram / E

Matilda & Julia ❤






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<