Baddag

Hej på er! Nu har jag 3G nät, vi är nämligen och badar med hästarna och här har man jättebra nät. Jag har iaf fått min lilla favorit prinsessa till ponny, I'm Fine. Dock blev det bara att jag red hit henne idag, då hon inte gillar vatten utan bara stegrar. Det spelar ingen roll om det regnar eller om hon går i det, så står hon på bakbenen. Det visade hon väldigt fint när vi skulle gå igenom vatten för att komma hit ;) Och alla andra år. Men iaf så fick jag en annan häst att bada med.

Hittills har vi haft det jättebra och jag bor med alla jag ville bo med, 12 tjejer i en stuga :) 9 av oss går i samma ridgrupp också, alltså full grupp. Imorgon står två pass hoppning på schemat, dom var tvungna att lägga dom på samma dag, men det funkar för mig och Fine ;) Men nu ska vi strax rida tillbaka, btw vi har haft strålande sol hela tiden, gött! Skriver igen när jag har teckning, puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<