Världens finaste United!

Hej på er igen!
Kommit hem och tagit en varm dusch, och sitter nu och kollar på Idottsgalan. Och hoppas på att Sara Algotsson Ostholt ska ta hem Jerringpriset, vilket allt annat hästfolk också gör, eller?, hoppas på de ;) 
Iallafall så åkte jag med Flisan till Alleby och väntade på att hon skulle äta innan vi gick ut till de små hästisarna som väntade i stallet. Fixade iordning dom och gick och red, vilket gick rätt bra för min del. Ninja skötte sig jättebra även fast hon vart pigg. Sparkade inte i väggarna, men sparkade ändå lite i luften (inte högt alltså) och studsa lite som jag förklara en annan gång ;) Men hon skötte sig riktigt bra ändå. 
 
Hjälpte Flisan med Sebbe också och fixade iordning honom medans hon mockade, då hon hade liten bråttom. Mockade hos Ninja och la in mycket gott hö till lilla finis hästen. Fixade maten och sen kom pappa och hämtade mig vid 7 typ. Och ja nu sitter jag här med datorn i knät och skriver. Ska fortsätta kolla nu, Kram / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<