Undvika kaoset?

Hej hej! Kom hem vid halv 2 ungefär efter en skoldag som började vid 8. Men innan dess började jag med att försova mig, bra start, alltid lika kul! Kom iaf iväg till skolan, och den har la rullat på i vanligt segt tempo typ, när dagarna inte är så roliga.
Vid halv 3 ska jag iaf åka iväg till stallet och lilla Ninnis. Och rida innan alla andra privat ryttare gör de. 12 personer och hästar på en volt, då den andra är upptagen av privatlekiton, är inget kul. Alla går i olika gångarter, och aa kaos. Så idag blir de förhoppningsvis lite lugn och ro med en kompis i manegen bara, man kan ju hoppas iaf ;)

Ni får mer uppdatering ikväll, och kanske något från stallet, vem vet. Nu ska jag fixa de sista innan jag ska byta om och ge mig iväg. Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<