Taggad

Har precis kommit hem från skolan, eller kom hem vid strax före 2 då vi sluta 5 i 2 :) Hade idrott som sista lektion och vi spelade badminton! Så sjukt kul!! Älskar att spela Badminton och hoppa häck på idrotten, haha, favoriterna :D Sitter och äter för tillfället då jag inte fick i mig så mycket mat i skolan idag heller. Och Quizkampen och Ordjakten, hjälper mig så jag underhåller mig själv ;) Ska plugga lite spanska om en stund och sedan åka iväg till stallet.

Blir att mocka hos Ninja idag innan lektionen. Sen blir de hoppning på Jolie :D Åh ser verkligen fram emot denna terminen, förra var jag ju inte med hela terminen ;) Så jag uppdaterar ikväll igen! Kram / E

Min fina tjej






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<