Slappis

Blev inte så att jag hängde med Annie. När jag gick från skolan regnade de, och dom har ingen manege i de stallet så med andra ord hade jag fått stå ute i paddocken, vilket varken jag eller min kamera hade gillat. Och jag menar de hade inte varit så superkul att sitta inne i stallet och vänta på att hon skulle rida klart. ;) Sen sa även Annie att de kanske inte hade varit så kul att kolla då Filippa var rätt bråkig för tillfället. 
 
Dagen började iaf med en försovning, tur att min mammi var hemma och väckte mig 45 minuter innan jag började, annars hade verkligen inte hunnit i tid till första lektionen. Dagen rullade på bra, och jag blev bara hungrigare och hungrigare.. Åt inget i bamba, gud jag vet inte riktigt vad de där vad för mat, men god såg den iaf inte ut att vara, haha ;) Fick hålla ut de två sista lektionerna tills kolckan slog 10 över 2 och jag kunde gå hem. 
Fick i mig 2 mackor och sen satte jag mig vid datorn för att fixa en namnskyt till en häst. En tjej på min DV frågade ifall någon hade lust att göra en lite annorlunda till henne typ. Så jag erbjöd mig och pysslade ihop en liten "skylt" med bilder hon ville ha med. Frågade vad som skulle stå med på skylten, och sen var den klar rätt snabbt. :)
 
Sen dess har de blivit avsnitt av PLL, för ovanlighetens skull, hehe ;) Vilken slappis jag e asså.. Inte bra alls... Men man kan verkligen inte sluta kolla på den serien!
/ E
 
Jag strök över namn och telefon nummer, tycker inte de behöver synas här!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<