Shiiit va kul asså...

Hej på er. Ja, uppdateringen då.. Ni fick en bild vid lunch tid :p Tog mig iaf igenom skoldagen och kom ut genom entren levande och allt sånt. Började dock dagen med att läsa fel på schemat, skulle igentligen vara i den tidiga musikgruppen som började 8, men jag kom till den som började kvart i 9 istället. Och nej, de var faktiskt inte meningen att läsa fel på schemat för att börja lite senare ;) Men helt fel var de inte! Aja, sjunga skulle vi iaf göra idag, hmm.. spännande att visa sina sångskills? Eller inte. Å nästa vecka ska vi ha mickar å hela baletten, ännu mer spännande, jao...
Nåja, efter de var de bara 5 lektioner kvar att ta sig igenom, men som sagt så klarade jag de ;) 
 

Väl hemma satte pluggandet igång, som att de inte räcker med 7/8 timmar i skolan? Orkar inte.. Fatta va skönt att ha tagit studenten!! Jag har sisådär bara 4 och ett halvt år kvar, de går la rätt fort, eller..? Blääää! Aja, fick öppnat böckerna och satt igång iaf, och ska fortsätta efter detta inlägget. Imorgon blir de rätt kort dag i skolan och sen får jag se vad som händer. Kanske är med någon eller så pluggar jag ännu lite till. Prov på fredag och nästa vecka, plus massa läxor, man kan ju undra vad de beror på när man är så trött. Nää nu ska jag sluta klaga haha, inte så kul att höra på ;) Hoppas ni har haft en bra skoldag/dag :) Puss / E

 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<