Redigering på G

Hej på er!
Just nu sitter jag och redigerar bilderna från idag. Var i stallet runt halv 2 och stog och snacka om allt möjligt innan jag gick bort till manegen vid typ kvart i 3. Dom hade precis börjat och så fick jag läktarsällskap av Carro ;) Helena och Maria kom när dom hade longerat klart lille sjuka Ada. Fotade lite i uppvärmingen, sen hamnade kameran i Carros händer och stannade där resten av tiden. Men hon får gärna ha den, plus att hon tar fina bilder. Iaf så ställde vi oss där nere istället och kollade på alla duktiga ryttare! Och sen åkte jag hem lite innan 5. 
 
Så nu sitter jag och redigerar bilder och har fått i mig lite mat i magen. Försökte även lägga upp ett litet inlägg förut, men de ville inte plubliceras.. Så de förklarar min dåliga uppdatering idag. Men nu ska jag återgå till redigeringen, så får ni bilder sedan. Puss / E.
 




Vilken fin blogg du har! :) Nu har du chansen att vinna en helt egen bloggdesign av självaste Anna Form på våran blogg! :) http://poniiriders.blogg.se/2013/january/bloggtavling-vinn-en-design-sponsrad-av-anna-form-2.html#comment (förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2013-01-05 // 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<