Överfullt va de ja

Nämen godkväll!
Har precis kollat klart på en film med Annie, vad som händer nu vet jag inte, kanske blir en till film eller nått ;) Kom hem från stallet runt 6, efter att ha fixat allt i stallet och ridit. Kom till manegen när Jossan och Rebecka hoppade, så väntade med att hoppa upp tills dom var klar då dom bara skulle hoppa en sista bana :) Märke redan i boxen att hon ville ut, då hon var väldigt otålig. Och sen när jag skulle hoppa upp tror jag att jag ställde mig på pallen minst 5 gånger för att hon inte kunde stå stilla och gick ifrån den hela tiden.. Red iaf och ja, pigg var hon och sur på alla som gick förbi ;) Försökte mig inte på någon galopp då jag inte var tvungen att galoppera, kände att de var de bästa för just detta tillfället. 12 hästar och ryttare var i manegen, där en av dom red privatlektion. Så utan att överdriva var de hästar överallt! 
 
Red iaf klart, och typ segade sönder i stallet, om jag säger att jag gick med en boots till skåpet istället för att ta med båda, så fattar ni hur borta jag var ;) Haha nä, men skönt när man inte behöver skynda sig för 5 öre. Fick i mig hamburgare när jag kom hem, mumma! Och aa nu har vi kollat film som sagt ;) Imorgon vet jag inte riktigt vad dagen har att bjuda på, får väll se vad som händer.
Ha en bra kväll, Puss / E
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<