Nytt igen

Upp vid kvart i 9 för att vara i kyrkan vid 10. Konfan har dragit igång igen, med andra ord gudtjänst och konfa träff varannan söndag.. Aja i maj konfirmeras jag ;) Iaf så var de dop idag också, så var även lite mer folk. Sedan var vi kvar i kyrkan med gruppen istället för försammlingshemmet. Vid 2 var jag hemma och har pluggat lite och fixat bloggen. Fick bli svart, vit, rosa denna gången. Dock var bakgrunden randig när jag laddade ner designen, men fixade lite i stilmallen och bytte bakgrund. Ändrade storlek på headerna då den var kortare från början, och fixade presentation och bild och så :) Och så blev de såhär. Vill fortfarande ha en riktigt fin design, eftersom jag tröttnar så lätt på mina som ni märker. 
 
Imorgon blir de skolan först och sen direkt iväg till stallet för att rida Ninja, eftersom Carro åker till Thailand och göttar sig där. Vilket påminner mig om hur mycket jag längtar tillbaka dit. Var ju där i 2 veckor när mormor fyllde 60, med morfar och kusinerna och deras familj och min familj, svårslaget asså. Vill verkligen göra om de kan jag säga!! <3
Nåja, tillbaka till nu, söndag, och jag har en hel vecka framför mig med skola och stallet och bloggen. Kram på er / E 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<