Nyårslöften?

Hej på er finisar!
Hade ni en bra kväll igår? De hade jag. Var la där runt halv 7 och hade de chill tills maten serverades, efter de snackade vi lite, var ute tills vi skulle äta efterrätt runt halv 12 haha. Och vid 12 smällde de, 2013!!!! Jäklar vilka raketer som smällde`s av! Och efter de var de musiken på högsta volym ända till jag log gott i min säng mellan 3 och halv 4. 
 
Vaknade idag mellan 12 och halv 1, och gick först ur sängen vid halv 2 för att äta frukost haha. Sen vid halv 4 kom Emma hit och sen kom även Elina, och nu har dom precis gått hem. Vi har inte gjort så mycket, tagit lite kort och kollat film och dampat typ ;) 
Imorgon lovar jag bättre bloggning, har ju inte precis jättemycket att skriva om idag.. 
 
Men juste, har ni några nyårslöften? Själv har jag att jag ska börja träna mer, försöka så gott jag kna iaf! :)
Ha de bra, puss på er / E
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<