Never give up. Go over, go under, go around, or go through – but never give up.

Spanska som var sista lektionen blev inställd så slutade 20 i 2 istället för 3. Alltid lila skönt! Har varit en lugn dag, vilket också va skönt då de va riktigt jobbigt att gå upp ur sängen imorse... Ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare, men men icke de!
Ska iaf snart iväg igen till skolan för att åka med Felicia ut till Alleby, så slipper jag gå hela den vägen.

Så rider jag lilla Ninnis och pysslar om henne.
Förresten så kan de gärna sluta snöa nu tack! Den snön som har kommit nu är bara så onödig, kunde lika väl varit utan. Blir bara blött och sånt dåligt när den smälter sen ändå... Nää hade haft de bättre utan den onödiga snön ;)
Aja ska fixa de sista sakerna innan jag beger mig mot stallet! Kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<