Mitt huvud gick i pension..

Gokväll eller vad man säger, har precis slått mig ner i soffan med datorn i knät efter stallet och en varm dusch. Var där runt kvart över 2. Medans jag står och mockar och Helena tar upp min kamera för att ta kort, frågar hon "Elin varför står de 'inget kort' när jag tar kort"? Och ja, jag hade tydligen inte haft huvudet med mig innan jag åkte hemifrån och glömt minneskortet i datorn, där gör de ju mycket nytta tyckte antagligen jag... Exakt samma grej gjorde jag på nyår, glömmer de i datorn, bra jobbat Elin...
Men efter en stund står Helena med ett minneskort i handen, som hon fått låna av Flisan sa hon :) Så de va ju toppen! Red iaf sen och nya ridstövar är inte de skönaste att rida i första gången, men de gick helt okej ändå, de värsta var att gå tillbaka i dom haha ;)
Iaf så var Ninja pigg men de gick bra ändå tycker jag. Även fast hon är pigg är hon ju så snäll, hon vifta lite på huvudet och studsa lite med rumpan (eller hur man ska förklara de) men bockar inte och håller och på med sånt. Så ja, de gick la bra ;)
 
Fixade iordning henne sen samt hade lite "krig" med Olivia, haha. Gick bort till hoppträningen med Maria och Helena. Olivia kom till oss när Sara lämnade henne, hähä, och sen kom Carro. Fotade lite, så har precis satt in minneskortet i datorn för att redigera dom. Och nästa gång jag ser Flisan ska hon få tillbaka sitt minneskort ;) 
Bilder kommer under kvällen, promise :) Nu väntas kycklingbaguette, mumma! 
 
Gå inte för långt, uppdaterar snart igen! 
/ E
 
 
 
 
 
 
 
 




» Ida

Lägg upp bilderna! :D

2013-01-04 // 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<