Made a movie

Tjenare!
Sovmorgon i morse och sen en god frukost, bättre blir de nästan inte. Fram mot eftermiddagen kom iaf mamma och pappa och åt middag och efterrätt och sedan åkte vi hem. Var la hemma runt 4/halv 5. Så nu har jag varit borta hos Annie och hämtat Prinsens saker efter att hon varit så snäll och tagit hand om honom.
Även gjort en liten film om mig och Maya. Och när man sitter där och kollar igenom alla 100 tals bilder man har hunnit ta under ett och ett halvt år tillsammans, känner man verkligen hur stor saknaden är. De kommer fram ännu mer när man sitter och kollar på alla stunder med henne och hur otroligt fin hon är. Jag hoppas verkligen hon har de i Lindome. Fina hjärtat!
Filmen kommer upp i dom närmsta dagarna, får se vilken.
 
Imorgon blir de först skolan och sen till stallet med Flisan och tina upp mina kläder igen som även denna gången tagit plats i Carros skåp ;) Nåja, sen blir de rida Ninja och fixa allt hos henne och pussa lite på finisen! Får se om hon är pigg eller lugn imorn då! Ha en fin kväll, kram / E
 
Long time ago..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<