Love the weather

Tjo! Idag hängde kameran med mig till stallet, var så himla fint väder, sol och snö, love it! Var ute i stallet runt halv 12 och mötte upp Maria och Andy vid Nisse-stallet. Fotade dom lite och sedan några hästar i hagen. Stannade till i cafeet med Helena inna vi gick bort och fotade Maria i manegen. Efter de mockade jag hos Ninja och hon fick även sin mat då dom kom in lite tidigare idag, tackvare kylan och vattnet. Efter de stod ännu lite mer fotning på schemat då 7 privat ryttare red, som jag skulle fota. Blev rätt bra bilder faktiskt, dom flesta iaf :) Batteriet dog i slutet men då var jag ändå klar så, och de blev runt 400 bilder idag. 
Gick tillbaka till stallet och gav Ninja hö och betfor, och då blev hon så glad så :)
 
Nu har jag fått lite mat i magen och ska börja redigera bilder och skicka iväg till alla, samt lägga upp 1 eller kanske 2 bildbomber här. Vad sägs om de? Så de kommer min kväll bestå av. Hoppas ni har haft en bra lördag, och kommer ha en bra kväll! Kram på er / E
 




» Ida

Vill se bilderna! :D

2013-01-19 // 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<