Lite förändring, igen

Nu är båda bildbombarna uppe och jag har även fått gjort en ny header igen, haha. Denna gången rätt enkel med inte så mycket bilder. Provad även att ha "de svarta sträcket" (vad man nu ska kalla de) framför den bilden till vänster och bakom bilden till höger. Dock blev de lite hackigt eftersom jag inte vet hur man gör de på ett snyggare sätt, men de får gå. 
 
Idag har dagen bestått av att redigera klart alla bilder, skicka iväg och ladda upp här. Och nu senare på kvällen gjorde jag då headern. Imorgon blir de först skola från 8 till 3, och sen direkt iväg till stallet för att rida Ninja. Eftersom de inte hänt så mycket idag, har jag inte mycket mer en detta att skriva till er nu.. Så vi hörs igen imorgon istället, bättre bloggning då. Kram / E
 
Cp ögon..
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<