Lille Jolie

Hej på er goingar! 
Haft en riktigt nice dag idag, även fast de va skola ;) Först en bra NO lektion, sen bild, lång rast, lunch, mentor och till sist idrott och slutade vid 5 i 2. Så nu har jag ätit och ska plugga innan jag åker till stallet för att hoppa Jolie. Och även detta ridpasset får bli utan mina ridstövlar som jag måste gå in.. Tack vare min fot som fortfarande inte vill bli bra.. När jag går i skor känns de typ som att de är häftstift som trycks in när jag kommer emot skon.. Vilket man gör redan när man sätter i foten. Jag har ju haft bandage i minst 2 veckor, men nu fick ett tjockare bandage åka på. Som tur är så går de att gå i ridskorna, typ dom och ett par till..
Jag tror vi ska söka upp en doktor som är mer inriktad på just de också, då min mamma inte vet mycket mer om vad de kan vara som gör att jag har så ont. 
 
Aja, tur att jag kan gå normalt i vissa skor iaf. Nackdelen är när man går i strumpor och foten ser apstor ut ;) Nåja, vill bara att den ska bli bra igen så jag slipper halta runt när jag har ont eller att ha ett tjockt bandage på ena. Inte de snyggaste ;) 
Nu ska jag börjar plugga, och sen åka mot stallet. Hoppa på lille Jolie, och tänka på allt så att de ska bli så bra som möjligt! :) Mer uppdatering senare. Kramiis / E

 




Hej Elin! Låter som om att du kanske fått hälsporre. Då gör det väldigt ont typ i mitten av hälen eller vad man skall säga :)

2013-01-24 // 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<