Kommer bli en slapp helg

Efter skolan åkte jag till stallet och började med att ta in alla hästarna. Träffade Helena och borstade Olivia lite för henne medans hon gjorde de andra. Kollade på när hon red och hon visste inte vad hon skulle göra, så på order från henne sa jag vad hon skulle göra haha ;) Efter de började jag mocka lite hos Olivia medans hon gjorde iordning henne, sen tog hon över mockningen och jag mockade hos Ninja istället. Blandade mat och la in hö så slapp Sandra göra de :) Pappa kom vid halv 8 och fram tills dess var jag i cafet. 
 
Imorgon blir de hem till farmor och farfar, ska vara där imorgon och söndag. Bästa Annie tar hand om min lille kanin medans den natten jag är borta. Vattnet fryser ju för honom jättesnabbt nu när de är minusgrader, och så ger hon honom mat och myser med min lille prins. Och just de, om ni inte förstod de så vilade Ninnis idag :) Nu ska jag nog se om jag hittar någon bra film, ha en bra kväll allihopa! Puuuuuss / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<