Komma vidare?

Hemma igen efter att ha ätit en god middag hemma hos kära mormor och morfar. Och finns de något godare en chokladpudding till efterrätt? Mumma! Efter vi hade ätit upp och så drog jag och Julia och Matilda till mimers hus för att kolla på fotbollsmatcher. Så vi var där ett tag och när vi kom tillbak igen skulle vi åka hem. 
 
Sitter för tillfället även och väntar på att photoshop ska laddas ner på min dator, dock finns de säkert bättre men dom kostar tror jag. Så aja, gratis är bra. Får hoppas på att den funkar hyfsat iaf, har aldrig jobbat i de programmet innan, men de ska tydligen vara bra. Jag har ju haft, eller jag har mitt älskade Picasa 3. ;) Nåja, om man inte testar nya saker får man inte reda på något heller. 
Jag vill ju komma vidare i min fotografering, men även redigering. Och då gäller de ju att prova nya saker. Dock är jag rätt dålig på det när de gäller att testa sig fram med olika grejer i ett redigeringsprogram.. Tar väldigt gärna hjälp av folk som redan kan. Evelina hjälpte mig när jag började med Picasa, väldigt glad över de kan jag säga!! Vill så gärna att de ska bli rätt från första början, men får helt enkelt lära mig att de inte kommer bli de ;) Sen är de ju även kul att hitta sin egen redigeringsteknik, okej de där lät som att man typ skulle redigerar med tårna eller nått, haha. Men att lixom hitta sitt sätt i programmet att redigera på, haha hoppas ni fattar vad jag menar ;)
 
Aja, vi hörs igen imorgon. Puss / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<