Igår, idag, imorgon

Åh jag får damp på blogg appen som inte vill publicera mitt inlägg som jag gjorde i stallet... Därför har de inte kommit upp något litet inlägg sen de förut. Red iaf Ninja och hon var riktigt fin. Sparkade som igår i galoppen i första varven, sen vart hon bara pigg och galoppera på. I trav och skritt jobbade jag mycket med volter, serpentiner och skänkelvikningar. Vilket hon gjorde riktigt bra. Jobbade även en del i arbetstrav, och hon gick riktigt fint. Blev dock lite stark efter galoppen, men även de gick över efter en stund.
Fixade allt i stallet och åkte sen hem vid halv 7.

Nu sitter jag och kollar tv, och gottar mig. Imorgon blir de ut till Ninja igen, hon ska vila imorgon så ingen ridning. Igentligen skulle Sandra ha henne, men jag sa att jag kan ta henne då hon ska rida sin gamla ponny också, så slipper hon ta hand om två. :) Så blir bara att fixa hos henne och pussa lite på henne.
Ha en bra kväll allihopa, Puss / E








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<